Imi bag pula in gura lui Botezatu cu respect!

De ce acest articol?pentru ca nul sufar se da mare ca are bani se caca pe el la ori ce emisiune tv,si as mai vrea sa spun ca imi bag pula si in antena 1 adica in acces direct o emisiune de cacat cu oameni de cacat,antena 2 si cam atat.ai doresc lui Botezatu Catalin multa.Si sa mai ma pis pe toate vedetele astea de la tv,si in muzica lor care o difuzeaza de cacat si in toate vedetele noastre muiste!Sugeti pula!Televiziunile noastre in loc sa faca emisiuni ca romani nau ce manca fac emisiuni despre Botezatu un cocalar coclit sclav,cand o sasi piarda bani o so ia la muie,nu banu il face pe om ci obrazu!

Antena 1 si Antena 2 o iau si la muie pentru a avea o audienta fandosita a publicului muist si de cacat!

Jur cand am vezut azi pe antena 1 acces direct am scuipat televizorul!

Un gând despre “Imi bag pula in gura lui Botezatu cu respect!

  1. Sa imi suga pula de gey prost ce e.
    In loc sa isi duca fiul la biserica il duce sa il invete sa de-a la buci :))
    Cred ca i-a dat-o prin gura fiuso :))
    Muie si de la mine

Lasă un răspuns

