Articol scris de o fata care a devenit o tarfa!

articolul lam gasit din greseala pe google pe inpat.wordpress.com uitati ce a scris:

Nici macar nu stiu cum se poate ajunge in Brasov, nu stiu care e directia fericirii mele.
Spunea ca de acolo sa iau un tren spre Zarnesti, un tren mic si pervers in care poti face nebunii chiar cu necunoscutii.
Spunea ca ma asteapta apoi in gara si da, m-a asteptat pe scaunele alea albastre din afara ei, cand eram prea satula de drum si prea scarbita de atatea intrebari, cand nu simteam muntii si as fi vrut sa fac orice altceva numai sa ma fut nu.
Barbatii sunt cumva perversi, cumva dulci, cumva nu stiu ce vor.
Femei cu puta, ar spune un amic de-al meu care gandeste in poeme.
Daca as fi stiut totusi de atunci ce secret major ascunde in pantaloni Bogdan, cu siguranta nu l-as fi refuzat prima oara.
La plecare insa eram atat de trista incat am fost moarta sa ii sug macar pula. Lucru care s-a intamplat in toaleta strimta a garii. L-as fi luat cu totul cu mine, cu sperma ce tasnea intre buzele mele atat de uscate de la atata frecat, intre sanii mei innebuniti si drepti ca la armata, intre coapsele mele vibrante.
Pac,pac…..un sunet aiurea ce m-a enervat in prima faza, un sunet prea devreme pentru rabdarea mea, da nu si pentru a lui. M-am invartit in pat aiurea, cautand din nou calea viselor, insa visele se implinesc doar in pat si doar daca esti patrunsa de o pula.
Atat. Restul e tacere, restul nu exista.
Beculetul din interiorul pizdei mele a facut cliiinnncccccc si nici nu mi-am mai dat seama cand m-a patruns. A fost mai mult un viol, imaginile mi se amesteca, feelingul m-a tradat, geamuri si foc, luna intrand printre perdelele firave, dorinta si scartaitul ala stupid al patului pe care atunci inca il auzeam.
Au fost 5 zile de placeri nebune in toate gaurile mele. Nu credeam ca analul poate fi atat de intens, atat de dulce; nu credeam ca cele mai puternice orgasme am sa le pot avea asa. Nu credeam, astazi cred.
In una din seri i-am cunoscut amicii lui Bogdan, doi blonzi simpatici cu care am sfarsit pe balcon initial la un pahar de vin rosu, spuneau ei- sange de taur- si din nou spun ca nu stiam ce poate inseamna si cat poate da un taur.
Le-am lins pulile pe rand, le-am supt si le-am indesat pe gat, iar cand au terminat am lins tot, prea nesatula pentru dimineata aia.
A fost unul dintre momentele in care mi-as dori sa fi avut gura mai mare sa le pot lua pe amandoua odata, sa sug tot si sa inght pana ma inec.
Bogdan a urmat si a venit exact la fix, caci nu ma saturasem.
Unul din baieti a inceput sa imi linga pizda, puteam sa imi desfac picioarele destul cat sa ii indes apoi toata limba inauntrul meu. Scaunele din rachita de pe balcon au fost perfecte pentru inceputul jocului nostru.
Un joc cu o jucarie sexuala numita Denisa.
Salut, eu sunt Denisa si imi place sa ma fut!
Daca vrei sa stii mai multe din aventurile mele sexuale, din cat de tare imi place sa o iau si cat de addicted sunt de asta, citeste-ma in continuare!

:))))))))

Lasă un răspuns

