Mam saturat!

Sami bag pula!Stiu ca multi pe aici o sa se intrebe cand o sa citeasca acest pos”Coaie da tu cat de mare ai pula de mereu iti bag pula”pur si simplu imi bag pula candsunt suparat cand nu mi se face dreptate,cand vad nedreptate,cand vad prosti,musti,cocalari,zmeii la W.C si tot in continuare…

Imi bag pula cand ma duc la scoala aia de cacat nu vrea sa ma primeasca parca eu las fi futut in cur pe vreo eleva,parca as fi violat,si stiu de ce de!comportamentul meu pentru ca,ascult hiphop,pentru ca beau cateo doza de bere acasa,sau in spatele scoli,si nu sunt alcoolic nu sunt dependent si nici no sa fiu stiu ce zic…nu vreu sa par nustiu ce vedeta a ascult muzica de strada,asa cum asculta toata lumea manele as vrea si pulika mea sa ascult ce vreau eu nu?mam saturat sami cumpar in fiecare an o gramada de telefoane si nu pentru ca as fi bogatasiu puli ci pentruca mereu musti aia de profesori din scoala trebuie sa mil confisce,mam saturat sa ma trimita mereu ca nu am venit in uniforma care jumate din scoala nu a cumparato si nici nu vine cu ia zice ca nare cheia de la casa,da ce pula mea ai interseaza pe ei ce fac eu,pe cine fut,in ce imi bag pula si ce sloboz fac,stiu ca multi o sa zica:”mama coaie oricine este stecher in spatele monitorului”eu nu visez ce scriu in aceste litere eu fac,nimeni nu poate schimba,pe alti o sai doara fix  la pula de problema mea,cu e ma ajutat pe mine lumea cu nimic,degeaba am detoate,nu duc lipsa de nimic cand esti inconjurat de prosti,cand ai o imagine proasta ca bati cacati care daca le dai o palma vine cu tacu la tine la poarta,mam saturat sa ma ia profesori la misto si cand arunc  cu bateria de la telefon in tabla imi scade cate 2 puncte la purtare,mam saturat sam ma minta profesori ca are ei grija sa iau si eu o nota mai buna si cand vreau sa fiu ascultat imi vine sa ma arunc pe fereastra,alti poate dupa ce o sa citeasca acest articol o sa ma faca derbedeu nui condamn,nu sunt un Denis pericol public,nu fac scandal,nu ma iau de lume,nu caut scandal,stiu ca la fiecare dintre noi ni sa intamplat in viata sa ne apara ratati in fata,musti,blunagi care se rup in figuri iar daca te restesti sau daca ai rupi muia la unu fuge toti si apoi te ameninta la telefon si cand vrei sa te intalnesti cu ei  nu e nimeni de ce toate astea?mai stiu ceva care cei care nustiu sa creada ce spun!la lumea ai palce sa te vada jos ingenunchi fara nicio aparare,sa te vada cat mai rau,sa te vada mort,sa te scuipa in fata,iar tu esti un tip de treaba ajuti pe toata lumea pana cand si iubita ta te tradeaza si iti da papuci pentru boschetari care daca ai joci in picoare nu mai ai nicio cale de impacare cu ea,la lume ai place sa vada ce miscare faci,cu cine te futi,ce futi,ce fumezi,ce bei,cati bani ai,cu cine umbli ce faci,asa ca deaia imi bag in fiecare minuat cand sant pe strada pula!nu ma dau un mare ganster,sau un mare vagabont,recunosc ma fascineaza foarte mlt aceasta viata care la lumea buna o considera fara niciun viitor,mai stiu ceva…unii se nasc cu norc de banii de femei,de pula mea,si alti nu are bani nici de un corn…e de cacat cand lumea te judeca pe degeaba fara sa asculti ce vrei sa zici,iar tu cand vrei sai judeci nuti da voie,nu ma dau un mare zmeu nici nu sunt si nici nu am degand sa fiu!dar nici fraier nu sunt,si nici nu imi place sa ma iei de fraier daca te ajut iar tu apoi imi intinzi cu stima si respect pula in mana mea!poate lumea care citeste in acest moment acest articol crede ca sunt un cineva care stie nu mai sa injure si sa faca tot cei mai rau in viata,stiu sa vorbesc foarte frumos,nu sunt prost,stiu sa fiu manierat da doar cu cine trebuie,daca esti scarba cu tine eu sunt si mai scarba cu tine,iar daca tot ma calci pe coada atunci imi bag pula in gura ta,in ziua de azi toata lumea incepe asa pe zi ce trece in gluma in zlobz  sa te ia drept de fraier sa profite de tine cat pot de mult!sa fie doar pentru ei!iar tu cand te lovesti de realitatea spurcata iti vine sa iti iei viata,asa ca nu e bine sa faci ce am facut eu!sa fi de treaba cu toata lumea,sai ajuti cu tot ce poti,sa dai la amici si la prieteni parai ca sai ajuti iar toti la final cand ai ramas  0$ in strada sati dea pula!sau nici pe aia poate nu tio da,lumea care sa nascut cu toate deagata nu ai inteleg pe astia care intampina aceste probleme care leam scris eu mai sus,recunosc…nam dus niciodata lipsa de nimic si nici nu duc,dar ma streseaza gandul ca sam si eu un viitor,sa am si eu o familie,dar cand vad fata curva a acestei vieti de cacat,mai bine decat sam o nevasta foarte frumoasa care sa se futa cu ori ce muist pe temir ce iar eu ca prostu sa fac tot posibilul sa ai fie bine,decat sa am prieteni falsi care bat la tine la usa numai cand i se scoala pula,mai bine nu!mai bine ai dau si eu frumusel pula in mana la toti si sa vedem atunci ce se intampla,mai stiu ca daca nai aceasta fire nai in sange sa fi pervers,sa sti sa profiti,sa sti doar sa fi pentru tine,sa sti ca lumea sa nuti vada slabiciunea nai ce sa faci,mam saturat sa tot fiu de treaba,sa nu ma inteleaga,sa imi distrug cei mai frumosi ani ai vieti cand vand la televizor doar ce pula in cur a luat geoana in autocar sa mai stiu eu ce pula,deaia imi bag eu pula,acum cred ca miai cunoscut natura mea!daca ar fi sa scriu aici tot ce simt nar ajunge acest blog!CREDEMA!imi bag pula!

Am niste intrebari care vreau raspuns de la un singur cineva!

De ce uni se nasc in detoate,iar alti se zbat toata viata sa fie buni sa aiba si la final cand cade cortina iau pula in mana?

De ce Dumnezeu nu ne lasa ca toti sa fim buni?

De ce  Romania este de cacat?

De ce pula mea  lumea te critica cand ai detoate si nui ajuti?

Vreau niste intrebari la acest articol!

Poate uni se vor inchina cand o sami vada acest site creat de capu meu care uni il cred defect pentru cum vorbesc ce muzica ascult,si pe ce pula mea dau bani,poate uni se intreaba ca nu exita articol de la tastatura sa nu folosesc cuvantul pula,poate ca mam indragostit de acest cuvant,poate cami place cum suna,si pana la urma in pula mea ma simt foarte bine cand folosesc acest cuvand ma descarc!

Mam saturat de tot,asa ca nici eu nustiu cum e mai bine sa traiesti…sa fiu si eu ca ei sa fiu drept,stiu ca daca o sa fiu drept in felul meu cineva acolo sus ma va rasplati pentru faptele mele bune si rele,poate mai putine bune si mai mult rele,poate vom muri cu toti in 2012-2014-2015,eu astept clipa,faza e ca nu pot sa fiu pervers si poate ca uni ma considara ca nu am sange pentru asa ceva ca sunt fraier,poate ca si voi ati simtit la fel  ce simt si eu acum,viata e oricum o tarfa si asa va ramane pana cand vine iar Dumnezeu,poate doar eu vad ce ce alti nu vad,oricum asta e,sa nu credeti ca am baut ceva de miam descris supararea si nentelegerea si sta in acest moment in sufletul meu!

Asa OK va las acum!voi alegeti cum ma criticati,ce spuneti despre mine,sa sti ca oricum pe mine ma doare in pula daca ma vorbesti de rau sa sti!Poti sa ma faci borfas,derbedeu,nimeni fara viitor,copil nascut in puff,cacat cu ochi,mucos,nu ma intereseaza sunt multi mancatori de cacat care nu inteleg care sunt niste falsi de la inceput pana la sfarsit!CIAO!!!!

Lasă un răspuns

