Bgamaisi pula sami bag

Fututi morti mati de viata,sa va zic ce am patit astazi,domnul de informatica ia zis directoarei scoli 5 ca am injurat scoala,ca am facut un blog,si din greseala astazi niste copi cand a scris pe google scoala5buzau a apraut siteul oficial si blogul facut de mine adica .wordpress.com pl mea cand a intrat aia a vazut si masa cica vroia sa ia niste fotografii de acolo,cand am auzit asta nu mai puteam de ras in pula mea apoi,vine un politai deasta de cacat si cica:MAH TU ESTE SMECHER?SI IAM RASPUNS:NU!MA BAGAT INTRO SALA DE CLASA SI SA EVZI ACOLO MANCATEASI PULA,MA INJURAT DE TOT CE AVEA MAMA,MIA DAT O PALMA,MIA DAT CU CARNETU ALA DE CACAT,CICA DACA MAI FAC ASA MA BAGA LA BECI,PAI SA MOARA MASA,DUPA CE AM IESIT ACOLO PLIN DE NERVI IAM INJURAT DE FATA CU TOTI PROFESORI SI TOTI AIA DE TOTI MORTI SI TOT CE A AVUT E MAI SCUMP,MIA PROMIS DIRECTOAREA CA NU O SA MAI INTRU NICIODATA LA NICIO SCOALA,SAI DAU LA MUIE CU SCOALA LOR SI CU LUMEA LOR DE CACAT,SCOALA TE FACE MARE!SCOALA TE FACE O PULA MARE,CA,DACA NU IEI BACU SUGI PULA!ASA IMI BAG PULA E MAI BINE ACASA,CRED CA INTRO ZI O SA TORN BENZINA SI O SAI DAU FOC LA SCOALA AIA BAGAMSI PULA IN ZIUA IN CARE MAMA MA INSCRIS LA SCOALA AIA DE CACAT,SAMI BAG PULA IN TOATA POLITIA ROMANA CARE SUGE PULA!!!!ASTA FACE SAMI SUGA PULA!IMI BAG PULA punct :D

Lasă un răspuns

