Miam facut radio!

Am zis de mult ca imi fac radio,lam facut pentru toti cei care vor sa asculte aici e siteul lui de prezentare si de unde il putei downloada.

click aici pentru al asculta sau al downloada!

Difuzez de la manele pana la hiphop,92kbs…

Radioul este hosat pe ipul meu ,siteul de prezentari a lui este acesta:radiobz.weebly.com

Instructiunile de ascultare,recomand sa accesati radioul direct de aici!

Dupa ce aiti dati pe linkul de mai sus ati ajuns pe pagina principala a radioului!

aici aveti posibilitatea sal ascultati sa downloadati si sal ascultati cu winamp,sau sa va puneti scriptu cu radioul meu la voi pe blog sau pe site.

In imaginile de mai jos arat cum trebuie sa procedam,ATENTIE!daca radioul nu este online adica daca eu eu nul moderez nu o sa va apara butoanele play din adresa de ip http://127.0.0.1:88/, sau nu o sa puteti sa accesati aceasta adresa http://127.0.0.1:88/,o sa va apra butoanele o sal puteti downloada si asculta si o sa mearga pagina numai daca eu il voi modera,deci in unele momente ale zileisar putea sal nul moderez,in mare parte seara incepand de la orele 02:00AM-03:00AM,sau incepand de la orele 10,11,12,.Difuzez de la manele pana la hiphop,adica amestecate,Ascultare palcuta!

Atentie radioul nu este facut in winamp ce in :BroadWave Audio Streaming Server,deoare ce eu am un ip dinamic!

Imaginile cu instructiuni de ascultare a radioului:

Lasă un răspuns

