Opriti experimentul de la Geneva!!!!!!!!!!

Azi am vazut la stiri ca a esuat iar experimentul,am vazut acolo niste imagini filmate cu telfonul care arata pe cer ca un fel de gaura neagra,bagamisi pula in morti lor de nebuni dreaq cu ochelari daca distruge planeta,si ne va zice in ultima zi ca azi vine sfarsitul lumi ce facem?ne uitam uni la alti si beleim pula,opriti in pula mea eu cred ca din cauza la experimentul ala suntem in criza bagamisi pula in el opritil nu o sa apucam 2012!!!va zic eu!!!

Lasă un răspuns

