Femei proaste

Acum cateva zile cand mam uitat pe la comenturi am zarit unu de la una care zicea cai vai de siteul/blogul meu,nui iam raspuns nu iam zis nimik,booon…a doua zi tot acelas coment iam dat spam si mutat la gunoi,mai pa seara tot aia,apoi mam enervat lam sters,pai fa proasta draeq care a muncit mata sati ia si tie calculator daten morti mati de retardata,parca acuma 3-4luni numai stiu exact era sus acolo la blog,”daca nu iti place besi in pula mea afara”NUU?

Daten pula mea ca ma pis pe ratingul care mil faci tu ce crezi daca te injur acum iti pierd vizitarea pe blog,macar deai avea tu 11 de vizitatori cat am eu si nu ma dau mare,si totusi daca aveai obraz vedeai ca til am sters si nici macar nu tiam raspuns la mesaj!thoamne va zic,la cei care nui place ce postez eu aici cum vb si asa mai departe simplu dai pe butonul back si gata,na uite cotie daca nu stiti va ajut eu click aici pentru a iesi de pe blog,macar vam ajutat in pula mea,eu zic aici niste probleme,lucruri adeavrate davati in pula mea pe astia care ma futeti la cap ca nu va place acest blog,nu va zic decat muie,si la proasta aia sami bag pula in cosciugu masi:))))))))),daca mai vine aia pe blog uite aici idu meu sa vb ceva :)) down_strike,cine stie poate nu tia mai intrat de mult batu:))davati in pula mea pe toti pripasi care au calculator si care se baga in seama aiurea pe bloguri si siteuri,MUIEEEEEE!

Lasă un răspuns

