Un site

Pentru cei care asculta hiphop am facut un site click aici,si sper ca cacati aia de la google sami aporbe contu de adsense cand intri pe el are si avertisment cu continutu siteului,pula mea care continut obscen din cate am inteles eu aia de la google nu prea aproba siteuri deastea da imi bag pula in el vreau si eu sa fac un ban cinstit =))))bagamishi pula pe google sami bag :))

click aici pentru ca sami veazi noul site

Am deja cam 5 steuri si ma tin de toate,nu renunt la niciunul!!!!

Sper sami aprobe si mie contu macar la siteu ala,daca nu imi bag pula!

Lasă un răspuns

