Bagamishi pula in romania are cineva inpotriva asta!

Sami bag pula in Basescu ca asa vrea pula mea,mi sa sculat acuma pula, am fost ieri de 1Dec. la a prada am vazut cum sute de oameni se strabgea pentru un pahar de tuica si fasole si sarmale :((((((((((((((((((((((((((((((((((((,poiliteni grasi si jegosi luau cate 3 4 farfuri si mancau cu falcile alea jegoase,sami bag pula in tara asta de cacat si plina de ciori,Iar o sa iasa un cacat de presedinte si tot de cacat o vom duce as vrea sa fie un al 3lea razboi mondial sa scap odata de lumea asta de cacat mueeeeeeeee Basescu,mue sisitemului din romania!Asteptam ceva de la sfarsitul revolutiei,si numai promisiuni,voi nu vati saturat sa mancati numai cartofi prajiti si sa beti apa de la ghiuveta????????,nu vedeti de ce de cacat a ajuns tara asta,dece pula mea nu iesi m in strada si mergm sa ciordim din carfour xxl,si altemoluri si daca vrea sa ne arsteze ai bagam noi pe gabori la puscarie bagamiashi pula in capu meu,vad pe strada numai ciori muiste care au tinichele la gat si il are pe gutan in joaglele alea,voi nu vedeti cum am ajuns???????dece nu faceti ceva,dupa ce sfarseste anu asta ,nu se inampla nimik,eu imi bag pulasi cu baieti mei fac revolutie sa mor eu ies in starada,numai jeg bagamishi pula in romania si in toti cocalari care se dau smecheri si au mamaliga in stomac!!!!!!!daca are cineva inmpotriva acestui articol imi bag toata pula in rasa si in raniti msiiiiiiiiiiiiii,Basescu sati trag la mueeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!O sa ajungem sa ne omoram ca nu avem bai sa dam la banci si la stat ca sa se duca Basescu cu mortanilui in Egipt si in pula mea,mi se rupe pula de legile lor de amenzile lor si de atcsele lor,ai trag la muieeeee,Dedic sisitemului din romania ,cocalrilor,ciorilor,melodia de mai sus!

Un gând despre “Bagamishi pula in romania are cineva inpotriva asta!

Lasă un răspuns

