Am reusit sa mai strang

Daca va aduceti voi aminte aucm cateva zile am expus aici pe site un pc un pic mai vechi in care sa stea nonstop deschis sam lasati maluri!am mai starns o palcuta de 128mb ram!adik am cumparato,sa nu radeti de mn dar sunt foarte rarae acuma cele placute deoarce sunt scoase de mult de pe piata!dar nu conteaza asta.am luat de pe net un hdd de 40gb 7200rpm,o sa ma gandesc daca o sal fac chear pt a imi lsa maluri sau sa creez un server de counter strike,mai mult ca sigur asta voi face…mai aveti si voi putina rabdare

Lasă un răspuns

