Azi zotank e suparat…

Zotank este cel mai suparat azi,am intalnit o fata pe nume Deea si nu vrea sa fie cu mn,mam rugat de ia atat si tot nu vrea,nu vrea sa radeti ca va iau in pl dar sunt suaprat,o sapun un clip cu mn sa ma vedeti cat de suparat sunt!Condoleante Zotank!

Bagamishi pula in creierei mei sin mine!imi vine sami tai venele cand suparat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bagamishi pula in nea Dumnezeu cand a facut lumea asta de cacat sai fata inpula!:))):)))):))):):00;0))muie doamneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sati fut neamu mati cand ai craet lumea asta pline de ciori mia venit spumele la gura imi bag pula in tot cei furm pe lumea asta,sami aupadurile amnoziene in pula si cascadele niagara ca si asa eu nu o sa pot sa le vad niciodata asa cami bag pula pe mine sai fut  pamntu in gura sa o iau pe Terra la rost ca asa vrea pl mea,mueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dumnezeu!

Lasă un răspuns

