Ce pula mea…

Sal tutror,mi sa sculat pula ca sa ma iau de domnu presedinte si de alti cacanari din sisitemul nostru de cacat,pai cum am inceput,pai purs simplu am sunat si eu la otv si am zi:”domnule Basescu,as vrea sa va pun o intrebare,dumnevoastra vatiluat la muie”si sam inchis telu imediat am ras de mam cacat e mine si acuma scriu pe site la mn :),ce pl mea lam facut de cacat,si oricum voi pe cine o sa votati a,coaie voi nu vedeti?ai votati ca va da o sacosa un lucru,da va dati seama ca sacaosa aia nu o sa folositi patru 5 ani de aici incolo in plm,eu zic sa facem revolta si sa facem totul fara bani si sa omoram tigani :),sau sa ne luam arme si sa ne jucam counter strike asa live,cine omoara pe primu cu grenade cu totul poate cine stie ,poate Dumnezeu se va uita odata si la noi,eu cred in Dunezeu,da nu inteleg dc pl mea cand ma rog mult sa se intample ceva nu se intample sau nu face ca toata lumea sa se inteleaga,si tot nu inteleg de ce lasat rasa tiganasca pe glob,sami bag pula,vreau ca de craciun si de revelion sami bag pula in gura tutror care ma enerveaza si sai dau a muie!Ms ca ai citit articolul :) ce plm pubilcat de zotank la 01:48 plm sal tutror!

Lasă un răspuns

