Injurati pe ori ce site

Nu inteleg de ce pula mea pe unele siteuri nu poti sa bag linkuri de alte siteuri,ca nu facem reclama,davati in pula mea cu siteurile voaster,azi am postat un link pe un site(nui spun numele ca sa nu se faca de cacat,si ma declarat banat ca ce siteul meu este facut pentru reclama,ordine si disciplina)mincamiar pula de cacanari,au si ei siteuri si cica nu postati ;inkuri,pana si pe bloguri sa inpus acest regulament,ce pula mea la mine pe blog puneti ori ce link doriti voi,nu ma intereseaza despre ce spuneti despre cine vb,bagamishi pula in siteurile la aia sai fut in gura!

Lasă un răspuns

